Menu Sluiten

SEO & SEA Online marketing

Een mooie website is natuurlijk heel erg leuk, maar je hebt niks aan een website als die geen bezoekers krijgt, hiervoor bestaand SEO (Search Engine Optimization) en SEA (Search Engine Advertising) voor. Dit zorg ervoor dat je per pagina een specifieke term in het zonnetje kan zetten. Zo kan je je doelgroep snel benaderen door bijvoorbeeld op plaatsen je SEO te optimaliseren. 

  • Resultaat 
  • Zoektermen 
  • Doelgericht 
  • Adwords 
  • Social media 

MEERDERE FACTOREN 

Er is naast je teksten veel meer wat speelt om hoger in de zoekresultaten te komen. Je codering moet goed schoon zijn zodat Google makkelijk en snel je site kan indexeren. Ook is de hiërarchie belangrijk voor je website of webshop, gebruik je wel de goede H1 of is je menu wel goed ingedeeld. Zo zijn er nog veel meer punten. 

  • Zoekwoorden vergaren en volume onderzoeken 
  • Zoekwoorden bijhouden in het rapport 
  • Pagina optimalisatie HTML en Content 
  • Afbeeldingen optimaliseren 
  • Google Search Console verbeteringen toepassen 
  • Tekstuele verbeteringen uitvoeren 
  • URL-structuur optimaliseren 
  • Interne links aanmaken 

SOFTWAREDE TOOLS 

Voor de juiste online marketing heb je de juiste tools nodig. Deze tools kunnen je helpen op veel verschillende manieren, zoals het aantal zoekvolume kijken op een zoekterm of gerelateerde items aan een zoekterm. Elke tool heeft zijn eigen specialiteit. 

  • Yoast Een WordPress tool die SEO verwerkt in de site. 
  • Google Analytics Zorg voor een inzicht van je bezoekers en andere statistieken, 
  • Search Console Een extra tool voor meer inzicht in je linkbuilding. 
  • Audit Hoeveel scoort je site en wat kan er verbeterd worden.